Welcome to site about Harry Potter !!!


MÓJ BUTTON: :
www.hpinfo.blox.pl - ZAPRASZAM!!!

- Wymieniam się reklamami blogów!!!
- Na ile dni go wkleisz tyle dam Ci komci (ale nie daje więcej niż 1 komcie pod notką)
ZAINTERESOWANy/a??? PISZ!!! x333

♫ MUZYCZKA ♫:


O MNIE:

IMIĘ: Klaudia
NAZWISKO: po tatusiu
MIEJSCOWOŚĆ: Katowice
URODZINY: 17 Sierpień
MAIL: klaudia.wi@wp.pl
LUBIĘ: Harrego Pottera
i komcie na moim blogu =)
PoZdRaWiAm =*



SONDA:


BLOG ZAŁOŻONY DNIA:
24.11.2007r.





ULUBIEŃCY:

SUPER BLOGASEK xD !!!

This Is Rihanna


Photobucket


piątek, 23 stycznia 2009

 

Emma Watson napisała:

Wszystkiego najlepszego w 2009 roku! Właśnie wróciłam z podróży na Kubę. To było fascynujące! Oni tam naprawdę potrafią tańczyć. Nigdy dotąd nie czułam się tak nie na miejscu, tańcząc na parkiecie. W każdym bądź razie było bardzo fajnie! W sobotę zdaję egzaminy, żebym mogła się dostać na jakiś Uniwersytet w USA. Bardzo się tym denerwuje! Moja matematyka raczej leży, nic się jej nie uczyłam od czasu egzaminów, które zdawałam, jak miałam 16 lat.W poniedziałek zaczynają się próbne zdjęcia do pierwszej części filmu "Harry Potter i Insygnia Śmierci". Jestem tym podekscytowana! Nie widziałam Dan'a od lata, kiedy wyjechał do Nowego Jorku, a Ruperta - od jesieni. Będę przymierzać kostiumy, mam też umówioną wizytę u fryzjera, aby moje włosy były bardziej brązowe. Nie jestem pewna, czy będziemy mieli jakieś próby. Jestem ciekawa, czy będą jakieś nowe twarze na planie... Mam nadzieję, że nie macie doła w nowym roku. W Londynie jest strasznie zimno!

14:38, bad_angel_99 , *NEWSY*
Link Komentarze (3) »
środa, 14 stycznia 2009

Gdzie na zakupy w Parku

 rozrywki z Orlando? 

Oficjalna strona Parku Harry'ego Pottera w Orlando opublikowała kolejną ankietę dla fanów. Pytanie brzmi: W którym miejscu najchętniej zrobił byś zakupy?. Aby wziąć udział w ankiecie wchodźcie TU.

 Jeśli link nie wchodzi to wejdźcie na universalorlando.com/harrypotter , kliknijcie u góry (lewy górny róg) w napis NEW POLL, potem na pergaminiepo lewej klikajcie w Click Here to Take the Current online Poll 2 razy.

Powinno sie wam wyświetlić nowe okno.

19:29, bad_angel_99 , *NEWSY*
Link Komentarze (2) »
środa, 07 stycznia 2009

Robert Pattinson zagra

z Johnnym Deppem?

W obiegu jest następna plotka dotycząca obsady kolejnej części Piratów z Karaibów. Jakiś czas temu słyszeliśmy, że u boku Johnny'ego Deppa stanie Zac Efron.

Teraz znów - ku uciesze fanek Twilight i jego obsady - krążą słuchy, że w filmie wystąpi Robert Pattinson.

Nie wiadomo jeszcze, ile jest prawdy w tej plotce, ale jedno jest oczywiste - to dopiero byłaby załoga!

 

Czy wyobrażacie sobie bardziej seksowny duet?

(by kozaczek.pl)

21:07, bad_angel_99 , *NEWSY*
Link Komentarze (1) »

 Skany z "Empire" jako fotki

Najnowsze wydania magazynu Empire, na których możecie oglądać trio z profesorem Slughornem oraz wnętrze Magicznych Dowcipów Weasleyów. Teraz foty możecie zobaczyć w dobrej jakości, chodź małe.. :

 


20:54, bad_angel_99 , *NEWSY*
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 06 stycznia 2009

Najlepsze zwiastuny 2008 

Serwis TrailerAddict ogłosił listę 10 najlepszych trailerów minionego roku. Na liście niestety nie ma żadnego zwiastunu do filmu "Harry Potter i Książę Półkrwi". Jednak znajduje się na niej zwiastun do "Mrocznego Rycerza", w którym zagrał Gary Oldman (Syriusz Black w Harrym Potterze). Co prawda trailer jest dopiero na 5 miejscu, ale i tak gratulujemy.
Natomiast na siódmym miejscu Swiatowego box officu jest film "Zmierzch" z Robem Pattinsonem(Cedrik Diggory). Film zarobił już prawie 100 milionów dolarów.

Top 10 zwiastunów filmowych według

TrailerAddict przedstawia się następująco:

1. Watchmen. Strażnicy (zwiastun)
2.
Star Trek (zwiastun
)
3.
Boski chillout (zwiastun
)
4.
Ciekawy przypadek Benjamina Buttona (zwiastun
)
5.
Mroczny rycerz (zwiastun)
6. Magia uczuć (zwiastun
)
7.
X-Men Geneza: Wolverine (zwiastun
)
8.
Droga do szczęścia (zwiastun
)
9. 9 (
zwiastun
)
10.
Australia (zwiastun
)

21:29, bad_angel_99 , *NEWSY*
Link Komentarze (5) »